Left Continua cumparaturile
Comanda ta

Nu ai produse in cosul tau

Ar putea sa iti placa si:
139,00 lei 159,00 lei

Termenii si Conditiile

Termenii și Condițiile

magazinului online Gatito.ro

Capitolul I. Prezentare generală

Magazinul online Gatito.ro este deținut și administrat de către Innovus Management Services SRL (“Innovus”), persoană juridică română, cu sediul în Str. Putul lui Zamfir, nr. 37,  Bucuresti, înregistrată la ORC București sub nr J40/21857/2004 și CUI RO17074398.

În timpul navigării pe platforma noastră online, termenii precum, dar, fără a ne limita la: “noi”, “al/ale nostru/noastre” se referă la Innovus Management Services SRL.

Platforma noastră online include toate informațiile online și serviciile disponibile pe site, pentru Utilizatorii  care acceptă termenii și condițiile precum și alte detalii prezentate în acest document.

Vizitând platforma noastră online și / sau comandând orice serviciu sau produs disponibil pe această platformă, vă angajați să acceptați și să respectați următorii Termeni și Condiții, incluzând termenii, condițiile și politicile adiționali/le menționate în cele ce urmează și/sau disponibile prin hyperlink. Acești Termeni și Condiții se aplică tuturor Utilizatorilor platformei noastre online, incluzând fără limitare Utilizatorilor care sunt navigatori, furnizori, clienți, comercianți, și/sau distribuitori de conținut.

Vă rugăm să citiți acești Termeni și Condiții, cu atenție, înaintea utilizării platformei noastre online. Accesând sau utilizând orice parte a platformei noastre online, înseamnă că acceptați Termenii și Condițiile noastre. Dacă nu acceptați Termenii și Condițiile prezentate în această documentație, atunci nu ar trebui să continuați accesarea site-ului nostru și/sau utilizarea serviciilor noastre.

Orice caracteristică nouă sau opțiune care va fi adăugată platformei noastre online va fi de asemenea obiectul Termenilor și Condițiilor prezente. Puteți citi ultima versiune a Termenilor și Condițiilor noastre pe această pagină. Ne rezervăm dreptul de a actualiza, schimba sau înlocui orice parte sau detaliu din Termenii și Condițiile noastre, informându-vă despre schimbări prin intermediul canalelor de comunicare disponibile pe platforma noastră online. Este responsabilitatea dumneavoastră să verificați această pagină periodic pentru a verifica schimbările. Continuarea utilizării sau accesării platformei noastre online după comunicarea actualizării Termenilor și Condițiilor semnifică acceptul dumneavoastră pentru aceste schimbări.

 

Capitolul II. Termeni și Definiții       

Platforma online

Se referă la Magazinul online Gatito.ro  și implicit Innovus Management Services SRL

Magazinul online

Se referă la Magazinul online Gatito.ro și implicit Innovus Management Services SRL

Client

Persoana fizică sau juridică care a comandat unul dintre produsele/serviciile oferite de Innovus Management Services SRL, în urma unei solicitării transmise prin intermediul site-ului sau comunicată prin e-mail

Produs

Se referă la bunurile disponibile din partea Innovus Management Services SRL și a partenerilor, pentru cumpărare de către Client

Servicii

Se referă la serviciile disponibile din partea Innovus Management Services SRL și a partenerilor, ce pot fi comandate de către Client

Utilizator

Persoana fizică sau juridică, pe parcursul utilizării site-ului

Comandă

Un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Prestator și Cumpărător prin care Prestatorul este de acord să efectueze serviciile și/sau să livreze bunurile și cumpărătorul este de acord să primească aceste servicii și sau Bunuri și să facă plata acestora

Contract

Contract încheiat prin mijloace electronice. Contractul se consideră încheiat în momentul în care Innovus Management Services SRL a confirmat Comanda

Bunuri

Orice produs, inclusiv documentele menționate în comandă, care urmează a fi furnizate de către Prestator

Specificații

Toate specificațiile, documentațiile tehnice și/sau descrierile bunurilor sau serviciilor așa cum sunt precizate în comandă

Recenzie

Apreciere sau observație critică cu referire la un Produs și / sau Serviciu

Link

Se referă la un cuvânt cheie sau adresa unui site din afara sau interiorul Site-ului care prin angajarea acestuia prin Click inițiază vizitarea unei pagini de internet noi

Curier

Orice persoană de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid

            

Capitolul III. Dreptul de proprietate intelectuală

Conținutul magazinului online Gatito.ro: imagini, texte, elemente de grafică web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate constituie integral proprietatea Innovus Management Services SRL și este apărat de Legea privind dreptul de autor și drepturile conexe și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul Innovus Management Services SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește, conform legislației în vigoare.

Innovus Management Services SRL poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit conținut al site-ului. Acest acord se aplică strict pentru conținutul/conținuturile definite, pe o perioadă stabilită în acord și doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conținuturi, fără a putea utiliza alte conținuturi ale magazinului online Gatito.ro.

Utilizarea pe magazinul online Gatito.ro a oricărui nume de marcă înregistrată nu constituie reclamă pentru compania respectivă. Innovus Management Services SRL nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi învinuită pentru pagubele apărute prin folosirea conținutului site-ului.

Pentru sesizați vă rugăm să raportați orice eventuală încălcare a dreptului de autor sesizată pe site la adresa contact@Gatito.ro .

Capitolul IV. Condiții Generale

Acceptând Termenii și Condițiile prezentate pe această pagină, se înțelege că sunteți de minim vârstă majoră conform legilor României și consimțiți utilizarea site-ului nostru de către minorii dumneavoastră.

Ne rezervăm dreptul să refuzăm să oferim servicii către oricine pentru orice motiv la orice moment.

Dacă aveți probleme legate de o comandă, care nu par a putea fi rezolvate prin e-mail sau cu persoana cu care discutați, puteți lua legătura cu noi pe adresa de e-mail contact@Gatito.ro sau la numărul de telefon 0788 504 504 . Timpul de răspuns pentru sesizările transmise prin e-mail este de este maxim 48h (în zilele lucrătoare).

În situația în care considerați că Innovus Management Services SRL nu a soluționat sesizarea pe măsura așteptărilor dvs., vă puteți adresa Platformei europene de soluționare online a litigiilor (SOL), care este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor.

Capitolul V. Prelucrarea datelor personale

Prin completarea datelor dvs. atunci când creați un cont, când completați formularul de comandă, prin contactarea noastră prin orice mijloace (formular contact, email, telefonic, social media  etc.) înțelegeți că datele dvs. personale vor fi incluse în baza noastră de date și că vor fi prelucrate în temeiul contractului electronic dintre părți (Termeni și condiții), pentru a putea răspunde solicitărilor dvs., pentru a vă oferi asistență tehnică solicitată dar și pentru a îmbunătăți produsele și serviciile noastre. Pentru orice detalii ce țin de prelucrarea datelor personale de către Innovus Management Services SRL vă rugăm să citiți Politica de confidențialitate.

Exista însă și posibilitatea ca societatea noastră să vă transmită oferte personalizate în cazul în care ați efectuat cel puțin o data o comandă pe website-ul nostru, fără ca dvs. să vă fi abonat la newsletter, având la bază interesul nostru legitim în scopuri de marketing și publicitate (art. 6/1/f din GDPR).

Nu aveți dreptul să folosiți adrese de e-mail/ conturi de social media false, pretinzând că sunteți altcineva decât cine sunteți ori să încercați să induceți în eroare Innovus Management Services SRL, în legătură cu originea oricăror comentarii. Sunteți direct responsabil pentru orice comentariu/recenzie publicați și pentru acuratețea informațiilor publicate. Innovus Management Services SRL nu este responsabilă și nu își va asuma nici o răspundere pentru orice comentariu publicat de către dumneavoastră sau o terță parte.

Ne-am asigurat că atât angajații noștri, care sunt autorizați să prelucreze datele cu caracter personal, s-au angajat să păstreze confidențialitatea datelor în conformitate cu prevederile  GDPR, pentru durata angajării lor, precum și după încetarea angajării.

Capitolul VI. Utilizarea cookie-urilor

Magazinului online Gatito.ro folosește cookie-uri. Cookie-urile reprezintă date stocate pe hardul Utilizatorului, conținând informații despre Utilizator. Folosirea mecanismului de tip cookie reprezintă un avantaj în folosul Utilizatorilor. Pentru a afla lista cookie-urilor folosite de site-ul nostru vă rugăm să accesați Politica privind utilizarea cookie-urilor.

Capitolul VII. Securitatea datelor

Innovus Management Services SRL adoptă toate măsurile de securitate pentru a proteja informațiile personale ale Clienților săi și ale Utilizatorilor platformei sale online.

Prin înregistrarea unui cont în platforma noastră online, prin utilizarea formularului de comandă sau a formularului de contact, Utilizatorul își asumă răspunderea pentru informațiile transmise.

În momentul transmiterii datelor personale către noi, prin secțiunea Contact, informațiile vor fi protejate atât offline cât și online. Toate informațiile despre Utilizatori sunt confidențiale. Doar angajații a căror activitate specifică presupune prelucrarea informațiilor personale (de exemplu, reprezentanții serviciu de suport tehnic) au acces la datele de identificare ale Utilizatorilor. Serverele pe care sunt stocate informațiile personale de identificare a Utilizatorilor sunt localizate într-un amplasament securizat.

Capitolul VIII. Detalii despre Produse / Servicii

Produsele/Serviciile comercializate de Innovus Management Services SRL prin intermediul magazinului online Gatito.ro pot fi achiziționate numai prin comandă online.

Innovus Management Services SRL nu garantează disponibilitate acestor Produse/Servicii în orice moment.

Ne rezervăm dreptul, dar nu suntem obligați să limităm furnizarea Serviciilor/Produselor către o anumită persoană, regiune geografică sau locații exacte. Putem pune în aplicare acest drept, de la caz la caz. Ne rezervăm dreptul să limităm disponibilitatea oricărui Serviciu/Produs pe care îl avem publicat pe Site. Toate descrierile Serviciilor/Produselor sau prețurile afișate pe site pot fi schimbate în orice moment fără notificare prealabilă, la discreția noastră. Orice ofertă pentru orice Serviciu/Produs este nulă în cazul în care este interzisă, derizorie sau eronată în mod evident.

Innovus Management Services SRL nu este responsabil pentru calitatea oricărui Serviciu/Produs, informație ori material cumpărat sau obținut de către dumneavoastră prin intermediul rețelei Gatito.ro de parteneri integratori.

Achiziționarea produselor indicate ,,în stoc”

Produsele/ Serviciile indicate ,,în stoc” reprezintă stocul distribuitorului. Actualizarea stocului se face periodic. Prin urmare, nu garantăm că produsele Produsele/ Serviciile indicate ,,în stoc” sunt disponibile la momentul plasării unei comenzi. Disponibilitatea Produselor/ Serviciilor va fi confirmată/ infirmată de operatorii noștri prin e-mail/SMS/telefonic.

Ofertele promoționale

Promoțiile se aplică comenzilor înregistrate în perioada de valabilitate a promoției și în limita stocului disponibil. Innovus Management Services SRL va pune la dispoziția Utilizatorilor regulamentele campaniilor prin publicarea acestora.

Capitolul IX. Înregistrarea unui cont pe Gatito.ro

Înregistrarea unui cont se poate realiza prin 4 modalități:

  • "Primești un cod de acces pe email"
  • "Conectează-te cu email și parolă"
  • "Conectează-te cu Google"
  • "Conectează-te cu Facebook"

În cazul în care vă înregistrați prin contul de Google sau Facebook, contul se creează automat. În cazul în care folosiți adresa de email, veți primi un cod de acces pe email prin care confirmați că sunteți persoana autentificată. După confirmarea citirii Termenilor și Condițiilor, în cazul în care ați optat pentru opțiunea "Primești un cod de acces pe email", autentificarea se face automat. Altminteri, trebuie să vă setați parola odată ce introduceți codul de acces. Parola trebuie să fie de cel puțin opt caractere, printre care o literă majusculă, o literă mică și un număr.

În cazul în care Utilizatorul nu este înregistrat/ nu are un Cont și a apăsat ,,Finalizare comanda” în coșul de cumpărături, acesta are posibilitatea de a crea un cont în timpul completării datelor personale. Astfel, în secțiunea „Date personale”, Utilizatorul poate introduce emailul, numărul de telefon și numele și să opteze ”Vreau cont. Vei putea să-ți administrezi comenzile mai ușor!”. După finalizarea comenzii, un mesaj automat va fi trimis pe adresa de e-mail indicată, care va conține un codul de activare a contului, pentru a verifica validitatea adresei de e-mail. Odată folosit codul, contul dvs. va fi activat.

Cu ajutorul adresei de email (și unde este cazul) a parolei introduse puteți să vă autentificați pentru a avea acces la panoul de control al contului dvs. de unde puteți să vedeți comenzile recente și wishlist-ul, să administrați adresele de livrare, să editați parola și detaliile contului.

Capitolul X. Procedura de comandă

Coșul de cumpărături

În pagina Produsului/Serviciului, în urma selecției produsului dorit, prin apăsarea butonului „Adaugă în coș”, produsul este automat transferat în coșul de cumpărături. Pot fi introduse mai multe produse în coș înainte de finaliza o comandă.

Accesând coșul de cumpărături, Utilizatorii au posibilitatea să modifice cantitatea, să introducă cupoane promoționale - dacă este cazul - și să înainteze spre finalizarea comenzii, respectiv spre formularul de comandă.

Plasarea / Confirmarea comenzii

Pentru plasarea unei comenzi nu este necesar ca utilizatorul să aibă un cont înregistrat în platformă, însă recomandăm crearea unui cont în cazul în care considerați că veți reveni pe site-ul nostru, întrucât vom păstra în contul dvs. informațiile de livrare,  wishlist-ul și  veți avea acces la informații despre  achizițiile recente,  ceea ce noi considerăm că vor face experiența dvs. pe site-ul nostru mult mai plăcută.

Pentru finalizarea unei comenzi este necesară completarea detaliilor de livrare. Completarea detaliilor din secțiunea „Livrare” este necesară pentru toți Utilizatorii. Livrarea poate fi făcută strict pentru adrese din România.

Informațiile pe care le solicităm în momentul plasării unei comenzi

Date personale

●      Prenume, Nume

●      Telefon

●      Adresa de email

●      Opțiunea de a crea un cont

●      Opțiunea de a te abona la newsletter

Livrare

●      Opțiunea de livrare

●      Județ

●      Oraș

●      Strada

●      Număr

●      Bloc, scară, etaj, apartament, etc.

●      Persoană de contact

 Plată

●      Opțiune plată ramburs

●      Opțiune plată online cu cardul

 

 

Opțiuni de plată

Ultimul pas în procesul de plasare al comenzii este stabilirea modului de plată. În acest moment puteți opta pentru plata prin sistem ramburs (direct curierului în momentul livrării) sau plata online cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți  Netopia Payments SRL.

În cazul în care veți opta pentru plata cu cardul, după selectarea butonului ”Finalizează comanda”, veți fi redirecționat către pagina procesatorului de plăți unde va trebui să introduceți datele cardului. Netopia Payments SRL asigură un grad adecvat de securitate și confidențialitate a datelor dvs.

Confirmarea Comenzii

După verificarea de către operatorii noștri a disponibilității Produselor/Serviciilor comandate, Utilizatorul, fie va primi prin e-mail confirmarea disponibilității produsului și a înregistrării Comenzii, fie va fi informat că produsul nu mai este pe stoc și drept urmare comanda plasată nu va fi înregistrată.

Există posibilitatea să revenim ulterior telefonic sau prin email și să vă anunțăm că unul sau mai mult produse comandate nu se mai află în stocul distribuitorului nostru. În acest caz vă vom oferi posibilitatea de a anula integral sau parțial comanda dvs. În situația în care ați efectuat plata cu cardul și optați pentru anularea integrală sau parțială a comenzii dvs., vom solicita procesatorului de plăți restituirea integrală sau parțială a plății, conform opțiunii dvs..

Confirmarea disponibilității Produselor/Serviciilor comandate și implicit a înregistrării Comenzii se va realiza de către operatorii noștri cel mai târziu în două zile lucrătoare de la primirea cererii de achiziție, prin e-mail sau telefonic.

Atenție:
Comanda Serviciului este un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Prestator și Cumpărător, prin care Cumpărătorul este de acord să primească Produsele/Serviciile și să facă plata acestora, în conformitate cu specificațiile ofertei comunicată de Welt Marken Distribution.

Această comandă nu constituie un Contract între părți și nu angajează în niciun fel părțile până în momentul în care este confirmată de Welt Marken Distribution.

 

Ne rezervăm dreptul să refuzăm o anumită sau mai multe comenzi pe care le plasați pe site-ul nostru. Este posibil, la discreția noastră, să limităm ori să anulăm cantități comandate per persoană sau per comandă. Aceste restricții ar putea include comenzi plasate de către sau sub aceeași adresă de e-mail, card bancar de debit sau credit și / sau comenzi care folosesc aceeași adresă de facturare și / sau de livrare. În cazul în care aducem o modificare unei comenzi sau anulăm o comandă, vom încerca toate canalele de comunicare posibile folosind informațiile de contact: email și / sau adresa de facturare / număr de telefon oferite la momentul plasării comenzii pentru a vă informa.

Ne rezervăm dreptul să limităm, să anulăm sau să interzicem comenzi care, sub judecată noastră, par a fi plasate de către agenți, revânzători sau distribuitori.

Contractul

Utilizatorul ia la cunoștință că după confirmarea telefonică sau prin email de către un operator al Welt Marken Distribution a comenzii Produsului/Serviciului intervine un contract electronic de furnizare servicii, încheiat pentru serviciul comandat.

Capitolul XI. Detalii despre contractul de furnizare servicii la distanță

CONTRACTUL COMERCIAL LA DISTANȚĂ

Prin lansarea unei comenzi electronice prin intermediul magazinului online Gatito.ro, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Prestator își derulează operațiunile.

Contractul va fi compus din următoarele documente :

  1. Comanda Cumpărătorului
  2. Confirmarea comenzi de către Prestator
  3. Termenii și condițiile contractuale

Dacă Prestatorul confirmă comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către Prestator se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică) sau electronică (e-mail/ SMS) din partea Prestatorului către cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Prestatorul nu consideră în niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui contract.

Prezentul contract intră în vigoare la confirmarea comenzii de către Prestator. Termenii și condițiile generale de furnizare a serviciilor vor sta la baza contractului astfel încheiat.

Art. 1. OBIECTUL CONTRACTULUI

Cumpărătorul se obligă să cumpere de la Prestator. Prestatorul se obligă să furnizeze produsele/serviciile solicitate prin comanda efectuată de către Cumpărător numai dacă aceasta a fost confirmată de către Prestator prin e-mail/ telefonic. Comanda trebuie confirmată pentru cantitatea specificată de către Cumpărător sau pentru cantitatea/ produsele de care cad de comun acord Prestatorul și Cumpărătorul în ipostaza în care nu există cantitatea necesară în stoc.

Art. 2. LIVRAREA PRODUSELOR

Livrarea se realizează prin intermediul companiilor de curierat rapid, la adresa indicată de client în formularul de comandă. Prețul livrării de 18 RON pentru comenzile până în 300 RON și gratuit pentru orice comandă mai mare de 300 RON.

Art. 3. DURATA CONTRACTULUI

3.1. Prezentul contract intra în vigoare în momentul confirmării de către Innovus Management Services SRL a comenzii lansate de cumpărător.

3.2. Confirmarea comenzii de către Innovus Management Services SRL se va face telefonic pe numărul de telefon furnizat de Cumpărător sau prin e-mail pe adresa de corespondență furnizată de către Cumpărător.

3.3. Contractul se încheie la 14 de zile pentru produsele/ bunurile returnabile și respectiv în momentul livrării pentru orice fel de serviciu sau produs perisabil, care nu pot fi returnat din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care a fost desigilat de consumator sau orice produs care este susceptibil deteriorări sau expirări rapide. Timpul contractului ia în considerare dreptul simplu al Consumatorului de a returna produsul, cât și dreptul de a returna produsul în cazul constatării diferențelor între comandă (factură) și conținutul coletului. Adițional, se adaugă 30 de zile de la retur în care Prestatorul este obligat să ramburseze contravaloarea, acolo unde este cazul.

Art. 4. OBLIGAȚIILE PRESTATORULUI

4.1. Să livreze produsele în ambalajele originale, sigilate și fără deteriorări

4.2. Să livreze produsele comandate de cumpărător în cantitățile, la prețul și în timpul prevăzut în confirmarea comenzii sau în timpul prevăzut în discuția dintre Prestator și Cumpărător

4.3. Să informeze cumpărătorul în situația întârzierii sau imposibilității asigurării produselor comandate în totalitate sau parțial

4.4. În situația în care cumpărătorul denunță contractul, înainte de livrarea produselor, renunțând la comanda sa, Innovus Management Services SRL se obligă să nu mai efectueze această livrare.

Art. 5. OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI

5.1. Se obligă să ia la cunoștință de prevederile de utilizare ale magazinului online Gatito.ro și recunoaște că a fost de acord cu ele la efectuarea comenzii și implicit semnarea acestui contract.

5.2. Se obligă să caute o cale amiabilă de înțelegere sau soluționare a conflictului cu Prestatorul în cazul în care acesta nu poate confirma comanda integral sau parțial, din cauza stocului din distribuție.

5.3. Se obligă să ia la cunoștință drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță si faptul că acestea sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale, produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

5.4. Se obligă să plătească valoarea contractului.  

Art. 6. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII

Proprietatea asupra bunurilor/produselor va fi transferată la momentul efectuării plății, din partea cumpărătorului. Plata se face fie prin plata ramburs în numerar la livrare sau prin plata cu cardul cu procesatorul de plăti online Netopia Payments SRL

Sub acest aspect, Produsele/Serviciile vor fi livrate Cumpărătorului, acesta procedând la semnarea de primire a documentului de transport, furnizat de către curier.

Dacă, după transferul proprietății, cumpărătorul constată diferențe între comandă și conținutul coletului, acesta va notifica, în scris, Prestatorul, în termen de maxim 3 zile.

Art. 7. DREPTUL DE DENUNȚARE UNILATERALĂ A CONTRATULUI

7.1. Conform legislației în vigoare, aveți posibilitatea de a renunța la Produsele achiziționate în termen de cel mult 14 de zile calendaristice de la data achiziției acesteia. În această situație Welt Marken Distribution va returna prețul plătit pentru achiziționarea Produsului. Această clauză nu se aplică în cazul în care Cumpărătorul a achiziționat produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

7.2. După expirarea termenului mai sus precizat, achiziția devine definitivă și nu mai aveam niciun drept de a solicita Welt Marken Distribution prețul plătit pentru achiziționarea licenței.

7.3. Unde este posibil, în conformitate cu legislația în vigoare, Returnarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit (intact, nefolosit, în stare perfectă de funcționare, ambalaj intact și însoțit de documentele cu care a fost primit). Această clauză nu se aplică pentru produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.

7.4. In cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.

7.5. În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Art. 8. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ

8.1. Magazinul online Gatito.ro nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcut responsabil pentru orice pagubă apărută prin folosirea în orice fel a Produselor/Serviciilor contractate. Innovus Management Services SRL nu garantează și nici nu va putea fi considerat responsabil în cazul în care Serviciile contractate nu corespund scopului pentru care au fost cumpărate.

8.2. Platforma Gatito.ro nu își asumă răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, ca urmare a accesării paginii de website.

Art. 9. FORȚA MAJORĂ

Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Art. 10. LEGEA APLICABILĂ

Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute între Innovus Management Services SRL și clienții săi se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romane competente.

Capitolul XII. Livrare și plată

Livrarea comenzilor

Livrarea se face prin curierat rapid, la adresa de livrare indicată în comandă.

Prețul livrării este de:

  • 18 RON pentru orice comandă până în 300 RON sau
  • Gratuit pentru orice comandă peste 300 RON.

Termenul de livrare

Termenul de livrare este în termen de 1 - 3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii de către Innovus Management Services SRL.

Plata

Clienții au la dispoziție mai multe metode de plată:

  • Plata ramburs în numerar la livrare;
  • Plata cu cardul: Selectarea acestei opțiuni vă va redirecționa către platforma procesatorul de plăți online Netopia Payments SRL, de unde puteți efectua plata în condiții de securitate.

Deși puțin probabil, pot exista cazuri când, ca urmare a unor disfuncționalități sau erori, prețul ori caracteristicile produsului afișate pe site să nu fie cele reale. În aceste cazuri, vânzătorul va anunța cumpărătorul în cel mai scurt timp despre eroarea apărută, iar dacă livrarea nu s-a efectuat încă, vânzătorul are dreptul de a anula livrarea respectivului produs.

Prețurile serviciilor noastre pot fi schimbate în orice moment și fără notificări.

Prețurile afișate pe site sunt în RON și reprezintă costul final al Produsului/Serviciului, la care se adaugă taxele de curierat. Prețul total al unui Produs/Serviciu comandat cuprinde prețul acestuia și orice altă taxă, inclusiv taxele de curier, dacă este cazul.

Prețul final se poate modifica, dacă se dovedește că a fost afișat greșit pe site, dintr-o eroare neprevăzută a sistemului, caz în care cumpărătorul va fi anunțat telefonic sau prin e-mail (conform prevederilor art. 1.665 C. civ.)

Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem să menținem un standard ridicat al Serviciilor și să practicăm o politică de preț corectă, conform pieței de nișă.

Capitolul XIII. Politica de returnare

Pentru cumpărăturile din magazinul online, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestării de servicii, de la semnarea contractului.

Returnarea produsului se face pe cheltuiala cumpărătorului și cu condiția ca produsul să se afle în aceeași stare în care a fost primit (intact, nefolosit, în stare perfectă de funcționare, ambalaj intact și însoțit de documentele cu care a fost primit).

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri, ori lipsesc documentele cu care a fost predat, vânzătorul poate refuza returul sau poate accepta returul cu recuperarea prejudiciilor aduse.

În cazul returnării produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 30 de zile de la retur.

Pentru returul produselor achiziționate care îndeplinesc condițiile legii prezentate mai sus, va rugam să trimiteți un e-mail pe adresa contact@Gatito.ro în care să includeți informațiile prevăzute în Modelul declarației de retragere, după cum urmează

Model declarație de retragere

Către:

Innovus Management Services SRL, Str. Putul lui Zamfir, nr. 37, sector 1, Bucuresti

 

Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la 

⬜    vânzarea următoarelor produse

⬜    prestarea următoarelor servicii

 

Informații despre vânzarea produselor / prestarea serviciilor:

●      ID comandă: ………………………………………

●      Comandate la data …./…./…………..*/, primite la data  …./…./…………..*;

●      Numele clientului ………………………………………

●      Adresa clientului ………………………………………

●      Contul IBAN ____ ____ ____ ____ ____ ____

 

Data: …./…./………….

…………………………..

Semnătura clientului

(doar în cazul în care acest

formular este notificat pe hârtie)

(*) A se elimina mențiunea inutilă, după caz.

 

De asemenea, puteți completa și transmite pe adresa de e-mail contact@Gatito.ro formularul standard de retragere prevăzut de OUG 34/2014.

Exceptări de la dreptul de retragere

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale, produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator și produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid. De asemenea, sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către Innovus Management Services SRL.

Capitolul XIV. Garanții

Innovus Management Services SRL va livra doar produse aflate în perioada de valabilitate, în conformitate cu termenul de valabilitate menționat de producător pe ambalajul produsului respectiv.

Innovus Management Services SRL nu poate fi considerată răspunzătoare pentru produsele aflate în termenul de valabilitate menționat de producătorul produsului respectiv, în cazul în care se constată că acestea nu mai îndeplinesc standardul de calitate impus de producător. 

Cu toate acestea, vă încurajăm să ne semnalizați orice suspiciune privind conformitatea produsului achiziționat în termen de cel mult 24 de ore de la primirea produsului respectiv. Mai mult, transmiterea unei poze sugestive ne-ar fi de mare folos pentru a pentru a avea o imagine clară a situației înainte de a notifica distribuitorilor noștri.

Vă asigurăm de faptul că vom lua toate măsurile necesare pentru a ne asigura că, împreună cu distribuitorii noștri, vom identifica soluțiile potrivite pentru a va soluționa favorabil orice neconformitate confirmată.

Atenție: În anumite cazuri, este posibil să fim nevoiți să vă solicităm returnarea produsului neconform înainte de a lua orice măsură (ex. Schimbarea produsului)

Notificarea oricărei neconformități se face la adresa e-mail contact@Gatito.ro sau numărul de telefon 0788 504 504. Până la intervenția vânzătorului, cumpărătorul se obligă să ia toate măsurile necesare pentru limitarea daunelor.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă urme de șocuri de orice natură, urme de loviri ori de pătrundere de lichide, metale sau alte substanțe.

Capitolul XV. Exonerarea de răspundere

Informațiile incluse pe magazinul online Gatito.ro au caracter informativ și sunt puse la dispoziție cu bună credință, din surse pe care Prestatorul le consideră de încredere. În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau orice altă informație intră sub incidența Legii privind dreptul de autor și drepturile conexe, Utilizatorul este rugat să aducă acest fapt la cunoștință Prestatorului la adresa de e-mail contact@Gatito.ro, pentru a putea fi luate măsurile legale necesare.

Innovus Management Services SRL își rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Servicii/Produse care sunt afișate pe site, ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă prețuri evident eronate/derizorii pentru astfel de Servicii (prețuri pe care le poate aprecia că fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).

Innovus Management Services SRL nu își asumă responsabilitatea și nu poate fi făcută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea, improprie a Produselor/Serviciilor contractate prin intermediul acestui site.

Nu ne asumăm răspunderea pentru funcționarea defectuoasă, viruși, daune cauzate de erori de sistem, ca urmare a accesării paginii noastre.

Imaginea produselor are caracter informativ. Unele caracteristici sau prețul produselor prezentate pe site pot fi modificate fără preaviz sau pot conține erori de operare. De asemenea, din considerente legate de spațiu, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, însă facem eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante.

Cu toate cele menționate în cuprinsul acestui capitol, promitem că vom face tot posibilul pentru ca informațiile oferite, care stau la baza experienței dumneavoastră de cumpărături, să fie actualizate și conforme cu Serviciul de interes.

Capitolul XVI. Link-uri către terți

Magazinul nostru online poate conține link-uri către site-uri operate de terțe părți ("Site-urile Terțelor Părți"). Aceste link-uri sunt destinate să furnizeze doar informații suplimentare. Includerea pe Site-ul nostru a oricărui link către un Site al unei Terțe Părți nu înseamnă că aprobăm, avizăm sau acceptăm responsabilitatea pentru acest Site al unei Terțe Părți, conținutul sau utilizarea acestuia, sau utilizarea serviciilor puse la dispoziție prin acesta.

Nu suntem obligați să filtrăm și să monitorizăm și nu am investigat sau monitorizat niciun site al unei terțe părți pentru acuratețea, caracterul complet sau conformitatea cu legislația în vigoare. Nu suntem responsabili pentru eventualele pagube sau pierderi cauzate ca urmare a utilizării de către dvs. a acestor site-uri sau bazarea pe aceste site-uri ale terțelor părți.

Utilizați aceste Site-uri ale Terțelor Părți pe propriul risc. Vă sugerăm să verificați cu atenție politicile și practicile acestor terțe site-uri și să vă asigurați că le înțelegeți înainte să vă angajați în orice tip de acțiune sau tranzacție. Plângeri, pretenții sau revendicări, preocupări sau întrebări în legătură cu produsele și serviciile terțelor site-uri ar trebui direcționate și / sau redirecționate către acestea.

Capitolul XVII.  Erori, Inexactități și alte Omiteri

Ocazional, există posibilitatea ca informații prezente pe site-ul nostru să conțină erori de tipografie, inexactități sau omiteri care ar putea fi asociate cu descrierile serviciilor, prețuri, promoții, oferte speciale, costuri de livrare, timpuri de livrare și disponibilități. Ne rezervăm dreptul de a corecta aceste erori, inexactități și omiteri, totodată să schimbăm ori să actualizăm informații sau să anulăm comenzi dacă există detalii în site-ul nostru ori în site-uri partenere și / sau aflate sub umbrela Innovus Management Services SRL, care sunt inexacte, în orice moment, fără informări în prealabil (incluzând după ce o comandă a fost depusă ).

Capitolul XVIII. Utilizări interzise ale serviciilor Innovus Management Services SRL

În plus față de interzicerile deja menționate în Termeni și Condiții, nu sunteți autorizat să folosiți magazinul online Gatito.ro sau conținutul acestuia pentru următoarele:

  1. orice acțiune ilegală;
  2. să solicitați altor persoane să pornească sau să participe în acțiuni ilegale;
  3. să încalce legile internaționale, federale, locale, reguli, legi generale sau alte ordonanțe locale;
  4. să încălcați sau să nu respectați drepturile noastre intelectuale de proprietate ori ale altora;
  5. să hărțuiți, abuzați, insultați, răniți, defăima, calomnia, denigra, intimida sau să discriminați pe bază de sex, orientare sexuală, religie, etnie, rasă, vârstă, naționalitate sau dizabilitate;
  6. să publicați informații false sau să induceți în eroare intenționat prin informații;
  7. să publicați sau să transmiteți viruși informatici sau orice tip de cod malițios care ar putea afecta funcționalitățile sau operațiunile Gatito.ro sau ale site-urilor partenere și / sau aflate sub umbrela Innovus Management Services SRL;
  8. să colectați sau să monitorizați informațiile personale ale altora;
  9. să înșelați, să acționați într-o infracțiune virtuală folosind diferite metode interzise la nivel internațional;
  10. pentru orice scopuri obscene sau imorale;
  11. să atacați sistemele de securitate Gatito.ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela Innovus Management Services SRL.

Ne rezervăm dreptul de a vă stopa fără ezitare accesul la Serviciile/Produsele Gatito.ro ori ale site-urilor partenere sau aflate sub umbrela Innovus Management Services SRL pentru încălcarea oricăror interziceri menționate în Termeni și Condiții.

Capitolul XIX. Declinare de Garanții, Limitarea Răspunderii

Innovus Management Services SRL nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Prestator a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezulta din utilizarea Serviciilor/Produselor după livrare și în special pentru pierderea  acestora.

Utilizatorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (adresa de e-mail și parolă) și pentru gestionarea accesării Contului și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

Prin utilizarea Conținutului și/sau solicitarea unei oferte și/sau plasarea unei comenzi, Utilizatorul  acceptă în mod expres și fără echivoc termenii și condițiile site-ului, în ultima versiune actualizată, care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data navigării pe site sau la momentul interacțiunii cu noi prin intermediul formularelor din site sau a datelor de contact.

Ne rezervăm dreptul ca în orice moment să modificăm ori să întrerupem anumite sau mai multe Servicii (ori orice parte sau conținut din Site-ul nostru), fără notificarea în prealabil.

Nu vom fi răspunzători în fața dumneavoastră ori a oricărui terț pentru modificările aduse, schimbările de prețuri, suspendarea sau încetarea anumitor sau a mai multor Servicii.

Capitolul XX. Încheierea responsabilităților părților

Responsabilitățile și obligațiile părților contractante sub acești Termeni și Condiții vor rămâne aplicabile până la momentul în care acordul va fi încheiat de oricare dintre părți. Puteți încheia respectarea Termenilor și Condițiilor, în orice moment, printr-o notificare directă către Innovus Management Services SRL, comunicând că nu doriți continuarea acestor prevederi, sau prin încetarea accesării Site-ului nostru.

Dacă, prin judecata noastră, considerăm că ați încălcat ori vă suspectăm că ați încălcat una sau mai multe prevederi, ne rezervăm dreptul de a vă suspenda sau înceta definitiv accesul la site-ul nostru, fără o notificare în prealabil, dumneavoastră rămânând responsabil pentru daunele sau responsabilitățile dobândite în timpul utilizării site-ului nostru, incluzând data de suspendare sau încetare definitivă a accesului.

Capitolul XXI. Soluționarea conflictelor. Legea aplicabilă

Orice tentativă de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente. Orice conflict apărut între Innovus Management Services SRL și Client se încearcă a fi rezolvat pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele două părți.

Vă invităm să ne comunicați la adresa contact@Gatito.ro orice nemulțumire pe care o puteți avea în legătură cu Produsele și Serviciile noastre pentru o soluționare cât mai rapidă a situației semnalate.

În cazul în care sunteți nemulțumit de modul în care Innovus Management Services SRL a rezolvat o dispută, aveți dreptul de a deschide o solicitare în platforma europeană de soluționare online a litigiilor („SOL”). SOL este pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a crește siguranța și corectitudinea cumpărăturilor online, oferind acces la instrumente de calitate pentru soluționarea litigiilor: SOL .

În cazul în care conflictul nu poate fi rezolvat pe o cale amiabilă, se vor aplica prevederile legale românești din domeniu, iar soluționarea conflictelor este de competența instanțelor de judecată din România.

Capitolul XXII. Informații de contact

Întrebările, sugestiile și reclamațiile, în legătură cu Termenii și Condițiile sau alte politici disponibile pe Gatito.ro, trebuie trimise pe adresa de e-mail contact@Gatito.ro.

Capitolul XXIII. Dispoziții finale

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi constatată ca fiind nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Versiunea actualizată la 16.01.2024